2 senedir takmıyorm canm eşimde 8 snedir yakmıyo
Bı senelik evliyim hamile kaldım şiştim takamdim suan doğum yaotim yine takmıyorum gerçi alyansimi saatim olmuyodu
Eşimde bende takmiyoruz kaldırdık sakladik bi yere zaten yüzük sevmem ama eşimin bizim için surpriz yapıp aldığı ortak anahtarligi kullaniyor uz bana da aynisindan aldi 5 yıldır kullaniyoruz.
1,512,676 soru
24,672,175 cevap
367,322 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın