0 oy
168 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (395 puan) tarafından
10 aylık bebeğimi bayramdan sonra spaya götürmeyi düşünüyorum bebeğini götürenler tavsiye eder mi?

4 Cevaplar

0 oy
tarafından
Yani rahatlar diye dusunuyorum ❤️☺️ imkanin varsa neden olmasin ?
(395 puan) tarafından
Teşekkürler canım ☺️
-Reklam-
0 oy
(187,446 puan) tarafından
kolikler icin cok iyimis ben gecen yaz 1 kez goturdum kuzeyi cok guzeldo
(395 puan) tarafından
Teşekkürler canım ☺️
0 oy
tarafından
Ben cok seviyorum cok rahatliyorlr gotur bence
(395 puan) tarafından
Korkmaz de mi ilk girince suya
tarafından
Her bebek farklidir cnm
0 oy
(8,496 puan) tarafından
Bn bebeğimi götürdüm çkta güzeldi ama spa snrası bebeğimin vücudu çok kötü oldu her yeri kızardı kabardı aynı gün ablamda kızını götürmüştü onunkisine bişey olmadı güvenilir bir spa merkeziydi ama oğluma dokundu bilemiyorm sebebi nedir
(395 puan) tarafından
Geçmiş olsun canım geçti mj ya
(8,496 puan) tarafından
2 yıl önceydi geçti canım ama bnce su klorluydu yada ilaç bulaşığı çocuk çırpındıkça gözüme su kaçmıştı deli gibi yakmıştı gözümü dahada gitmedm belki bizim jakuzide sorun vrdı bilmiyorum

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 167 göst.
0 oy
6 cevap 335 göst.
26 Şubat 2026 Diğer kategorisinde Meteberra (30 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 315 göst.
0 oy
4 cevap 216 göst.

Kategoriler


1,512,589 soru

24,671,120 cevap

367,267 kullanıcı

...