Anaaa kimse de yorum yapmamış ramadan postuma. Yılbaşı olsa şimdi herkes mutlu yıllar diye birbirini kutlardı
rabbim tutanlarin oruxlarini kabul etsin ben gibi tutamayanlatada tutmayi nasip etsin
1,512,748 soru
24,673,276 cevap
367,387 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın