Anaaa kimse de yorum yapmamış ramadan postuma. Yılbaşı olsa şimdi herkes mutlu yıllar diye birbirini kutlardı
rabbim tutanlarin oruxlarini kabul etsin ben gibi tutamayanlatada tutmayi nasip etsin
1,512,700 soru
24,672,658 cevap
367,347 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın