Keşke bebek arabam olaydı da normal arabayı kalsaydı kızımda sağlık ocağına giderken komşu nun alırdım sonra baktım vermek istemedi bende bir daha alamadım şimdi oğlumu kucağıma alırım kızım elimi tutar öyle yani :)
1,512,748 soru
24,673,332 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın