lansınoh yazmaya geldım pahalı ama degıyor 3 bucuk yıl once 60 tl vermıstı esım eczacı en ıyısı bu demıs gıden paraya ıcım acıdı ama kullanınca ıyı kı almıs dedım o zaman 60 lıra ıyı paraydı
1,512,675 soru
24,672,188 cevap
367,322 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın