lansınoh yazmaya geldım pahalı ama degıyor 3 bucuk yıl once 60 tl vermıstı esım eczacı en ıyısı bu demıs gıden paraya ıcım acıdı ama kullanınca ıyı kı almıs dedım o zaman 60 lıra ıyı paraydı
1,512,818 soru
24,674,262 cevap
367,442 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın