lansınoh yazmaya geldım pahalı ama degıyor 3 bucuk yıl once 60 tl vermıstı esım eczacı en ıyısı bu demıs gıden paraya ıcım acıdı ama kullanınca ıyı kı almıs dedım o zaman 60 lıra ıyı paraydı
1,512,635 soru
24,671,552 cevap
367,283 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın