nasil tüketebilirim tok tutuyormuş baya sizler nasil yiyorsunuz?
Sadece yok mu yiyor yoksa yağ yakımını falan hizlandiriyormu u çünkü biz Türkler aç olduğumuz için yemek yemeyizki yok olsakda yiyoz
Ahahahah bi sen kaldın onu yemeyen
Saman gibi bişey işte
1,512,566 soru
24,670,901 cevap
367,252 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın