Kızlar 20 haftalık hamileyim. Bugüne kadar hiçbir idrar kan testi vermedim meğer sağlık ocağında kaydım yokmuş. Cuma günü hepsini halledicem ama doktorum da zaten istemedi hiç benden tahlil. Bebeğim için geç kalmış oldugum konular yok dimi ilk bebeğim tecrübesizlikten sağlık ocağı olayını anca aşı vakti gelince fark ettm
1,512,352 soru
24,668,109 cevap
367,110 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın