En sinir olduğum bu zaten kapıda ödeme olmaması bizde de kart yok geçen oğlana kıyafet alacaktım hiç bir yerde kapıda ödeme yok tam vazgeçmiştim ablam ben karttan çekeyim sen de poataneden yolla dedi saolsun bsiki takımda kendisi almışama sinir oluyorum yani
1,512,748 soru
24,673,328 cevap
367,394 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın