Sürekli geçmişimi özlüyorum. Ve bunun etkisinden çıkamıyorum. Şuan oturdum geçmişe gidemiyorum diye ağlıyorum. Yani psikiyatriye gitmem lazım yine ama bir türlü randevu bulamıyorum. Son 2 aydır hiç iyi değilim. Sanırım manik depresif döneme geçtim yine
Geçmişte en çok özlem duyduğun şey ne canım ? Eski mutlu olduğun günlerimi ozluyorsun? Yoksa eski dostlarını arkadaşlarını mı? Yoksa özgürlüğünü mü? Neye özlem duyuyorsun kısacası?
1,512,355 soru
24,668,145 cevap
367,111 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın