Ya çok merak ediyorum 35+4 oldum bebeğimi hissettiğim günden beri sürekli hareket halinde bazıları diyor mesela yeri daraldikca hareketi azalır vs şuan bile sanki karnimdan çıkacak gibi
Kız benimde öyle bide doğumum bu ay herkes Mart çocuğu çok yaramaz olur diyo bakalım nasıl olucak benim cimcime
1,512,289 soru
24,667,195 cevap
367,052 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın