0 oy
213 göst.
Diğer kategorisinde (785 puan) tarafından
Kızlar 32 gün önce doğum yaptım kendim bağkurluyum bebeğimin kimliğini hastanede artık yeni bir sistem varmış isterseniz burda kimlik başvurusu yapabilirsiniz dediler bende kabul ettim yani kimlik için nüfus müdürlüğune gitmeye gerek kalmadı daha taburcu olmadan bebeğimin kimliği eve teslim olmuştu  taburcu olurken iki hafta sonra süt parasını PTT den alabilirsiniz dediler sezaryen olduğum için gidip çekemedim şimdiye kadar bir sorun olurmu  geri iade gibi bir durum oluyormu cekilmedigi zaman birde benim bu üçüncü bebeğim ikinci bebeğimde çocuk parası otomatik olarak hesabımıza yatmıştı o zaman SSK liydim şimdi  ben yinede çocuk parası alabilirmiyim yoksa sadece SSK li olanlarmi alıyor o parayi

4 Cevaplar

0 oy
(32,622 puan) tarafından
İade oluyo zamanı geçince diye biliyorum ben
(785 puan) tarafından
Yaa ne kadar ki acaba iade süresi
(32,622 puan) tarafından
Valla bilmiyorumki canım geçen burda görmüştüm
(785 puan) tarafından
Anladım canım teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
tarafından
Canım edevlete gir eğer banka hesabın varsa o süt parasını oraya aktarabiliyorsun 
(785 puan) tarafından
Anladım canım  evet hesabım var bakiyim bi teşekkür ederim
(1,297 puan) tarafından
Bnde yaptım şimdi. Teşekkür ederim ♥️
tarafından
Ne demek rica ederim ben öyle yapmıştım internet alışverişime kullanmıştım hatta
0 oy
tarafından
144 ara canm öğrenirsin veya 170 i
(785 puan) tarafından
Tamam canım teşekkür ederim
0 oy
(359 puan) tarafından
Ben PTT den 3 ay sonra aldım 
(785 puan) tarafından
Anladım canım teşekkür ederim

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 269 göst.
21 Eylül 2024 Diğer kategorisinde G.ll0 (1,572 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 526 göst.
23 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde halalpdgn (172 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 83 göst.
17 Ekim 2025 Diğer kategorisinde Nane.Limon (13,634 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,777 soru

24,673,613 cevap

367,413 kullanıcı

...