Selam kızlar evet benden yine bir şaheser makrome 3. çalışmam.. ilerde elimde alisir da güzel modeller yaparsam bunlara döner bakar iykk hicte guzel yapamamisim derim kesin
1,512,790 soru
24,673,897 cevap
367,425 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın