Canm 4 yıl önce doktorn önerdiği tek mamaydı ilk bebegmde kullndm iyidi
Ama kilo alamyodu zatn ufacktı
Aptamil ondan sonra bebelac a devam ettk
Şükür şimdi 4 yaşında
1,512,700 soru
24,672,668 cevap
367,350 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın