0 oy
215 göst.
Diğer kategorisinde (1,206 puan) tarafından
Kızlar emxirme ödeneği her çoçuk için ayrı ayrı yatıyor öncelikle biginiz  olsun ilkine 150almıştım şimdikine 232 lira aldım eşime hesabına otomotik yatmış hidip başvuru yapmıyorsunuz direk sgksı olan eşe yada kendi adınıza yatıyor emzirme ödeneği sorgula dediğinizdr sgk ödemesi olarak çıkar bilginiz olsun yani gidip başvuru yapmıyorsunuz ayrıca eğer gidip.çekmediyseniz para geri.iade edildiği için tekrar bu durumda gidip başvuru yapıyorsunuz sgkya

1 cevap

0 oy
(1,391 puan) tarafından
Sigortalı olan kişi adına başvuru yapılıyor denildi bize ama yapamadık kimlik kaydı çıkmadı eşimin üstüne hastaneyi arayın fln dediler çok uğraştım ilgilenen olmadı eşim mi kontrol edicek acaba yatmış mıdır onun adına
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 256 göst.
+1 oy
1 cevap 159 göst.
25 Şubat 2025 Diğer kategorisinde Fatmazehraasci (95 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 389 göst.
5 Kasım 2025 Aile & Aşk kategorisinde Fato11 (146 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 550 göst.
18 Şubat 2022 Diğer kategorisinde İlla (1,206 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,808 soru

24,674,048 cevap

367,433 kullanıcı

...