Bende olsam bırakamazdım. Çocukken ananemlerde kalmak için ağlardım sonra annemler bırakırdı. Gece ağlardım annemlere götürürlerdi benim çocugum da tuttursa kalcam diye bırakamam anne yüreği
1,512,564 soru
24,670,893 cevap
367,252 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın