Bende olsam bırakamazdım. Çocukken ananemlerde kalmak için ağlardım sonra annemler bırakırdı. Gece ağlardım annemlere götürürlerdi benim çocugum da tuttursa kalcam diye bırakamam anne yüreği
1,512,570 soru
24,670,957 cevap
367,259 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın