0 oy
250 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (38 puan) tarafından
Merhaba kizlar namazlarnizi vakti vaktinde kila biliyormusunuz benim 3 cocigum var cok zorlaniyorum

4 Cevaplar

0 oy
(1,990 puan) tarafından
Benimde dört evladım var ve çok zorlanıyorum hep eksik kalıyor.

Namaza benim ihtiyacım var ama küçüklerim ikiz ve 6 aylık yetiştiremiyorum ve çok huzursuzum. 
(38 puan) tarafından
Ben de oyleyim bide hamileyim halimde olmuyir kilmaya
-Reklam-
0 oy
tarafından
Kılıyorum çok şükür şeytan bazen işimi zorlastiriyo ama aksatmamamya çalışıyorum
0 oy
(33 puan) tarafından
Çok şükür kılıyorum bunun en iyi yolu canım sürekli abdestli gezmek yada ezan okunmadan 15 dk önce abdest almak çünkü ben abdestim olunca ezan okunur okunmaz abdestim var bozulmadan kılayım diyorum 
0 oy
(2,127 puan) tarafından
Çok şükür Allah a yetişiyorum canm :)

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 249 göst.
4 Mart 2025 Diğer kategorisinde BetusMoms (6,162 puan) tarafından soruldu
+1 oy
6 cevap 768 göst.
2 Mart 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
2 cevap 226 göst.
26 Aralık 2024 Tatil-Seyehat kategorisinde Papatya-ya (827 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 317 göst.
30 Mart 2024 Diğer kategorisinde Papatya-ya (827 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,533 soru

24,670,488 cevap

367,227 kullanıcı

...