Kimler kullanıyor ben kullanıyorum yaa siz .
İstek atmak isteden Atsin takip edelim birbirimizi......
Bende kulaniyorum
Bende kullanıyorum canım
Hic bisey kullanmiyorum eşim sevmiyormuşmuş burasi var bi burdada sohbet bölümünü bilmiyor yani sormadi bende söylemedim ona belli olmaz kullanma diyebilir:) kotu bisi degil yani burası ama gelde anlat bende hc bahsetmiyorum sadece uygulamaya bakiyorum diyorum yaln degl sonucta :)
Attim canım
1,512,784 soru
24,673,843 cevap
367,421 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın