0 oy
286 göst.
Diğer kategorisinde (104 puan) tarafından

Kızlar keşke evde boş zamanlarımızda  yapa bileceğimiz  bir işimiz olsaydı . Burda hep görüyorum ek iş arayan arkadaşlar. Buraya yazıyorum belki birgün ansızın bir iş çıkar :D

4 Cevaplar

0 oy
(1,207 puan) tarafından
Keşkek cnm istedi bu nasıl başlık:)))) 
(104 puan) tarafından
:))))) pardon
-Reklam-
0 oy
(1,950 puan) tarafından
Keşkek sandim yaw
(104 puan) tarafından
Farketmemişim canım ;)
0 oy
(1,772 puan) tarafından
Keşkek asedim :)
(104 puan) tarafından
Kılavyenin hatası :(
0 oy
(919 puan) tarafından
İşkurda evde yapabilecek iş sayfası açılacaktı bir bak bakalım sizin şehirde var mı 
tarafından
abla adana içinde bakar mısın
(104 puan) tarafından
Olur canm bakıym bi teşekkür ederim
(919 puan) tarafından
Kuzum özelden yazıyorum

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 358 göst.
0 oy
12 cevap 799 göst.
6 Ekim 2023 Diğer kategorisinde Cansu07 (10,526 puan) tarafından soruldu
0 oy
39 cevap 2,046 göst.
29 Eylül 2022 Aile & Aşk kategorisinde Saliha22 (1,082 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 306 göst.
16 Eylül 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,782 soru

24,673,829 cevap

367,421 kullanıcı

...