0 oy
317 göst.
Diğer kategorisinde (191 puan) tarafından

Hanımlar eşim 14 şubat kutlamaz normalde hep kızardım bu 14 şubatta bana hediye yaptırmış ama ben bişey almadım çok mahzunum ne yapabilirim ki ya

image

8 Cevaplar

0 oy
(9,244 puan) tarafından
Varlığın yeter bosver ;)
(191 puan) tarafından
Orası öyle tabi ama üzüldüm
-Reklam-
0 oy
(14,399 puan) tarafından
Hemen bı masa hazırla suslen püslen bu saatten sonra bişey alamazsın zaten
0 oy
tarafından

Sende almayı ver canım hersey maddiyat ile alınan hediye değildir :) ister yüzüne karşı istersen evde yokken güzel bir içinden geçenleri mesaj at

0 oy
(16,142 puan) tarafından
Herşey karşılıklı değil bı iki güne de sen alırsın 
0 oy
(5,529 puan) tarafından
Guzel yemekler hazırlayıp şık giyin adama dah ne olsun varlığın yeter
0 oy
(1,851 puan) tarafından
Sende fan fini finfon. Tövbe yarabbim ağzımı bozdum. Bişey olmaz evde çocuklu kadın ne alsın. Teşekkür et yeter
(191 puan) tarafından
Sen çok yaşa kız aynen çok mantıklı:)
(1,851 puan) tarafından
Herkes çok yaşasın ama ozkime anneler sağolasın
0 oy
tarafından
Güzel bir gecelik giy en güzel hediye :) 
(191 puan) tarafından
Aynen cnm :)
0 oy
tarafından
Yap bı pasta bak Miley hep yapıyor ;)
(191 puan) tarafından
Bende öyle düşündüm cnm

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 678 göst.
2 Aralık 2023 Diğer kategorisinde Fatmacan (40 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 237 göst.
12 Temmuz 2022 Diğer kategorisinde Yamukprenses (2,937 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 513 göst.
0 oy
8 cevap 642 göst.
17 Ağustos 2021 Aile & Aşk kategorisinde Anneyimmm (2 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,457 soru

24,669,392 cevap

367,171 kullanıcı

...