0 oy
652 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

image

siz kendinizi nasıl asil hissediyorsunuz kızlar :D
notu ile kapatıldı: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

24 Cevaplar

0 oy
(2,127 puan) tarafından
Güzel sözmus ama bende susuyorum maalesef
tarafından
Ben hiç susamam valla ay,tutamam kendimi...
(2,127 puan) tarafından
Bende tutamam da mecbur kız
-Reklam-
0 oy
(5,587 puan) tarafından
Sen kimsin g.ötüm bakışı atarak :D
tarafından
:D farklı bir bakış açısı
0 oy
tarafından

Cahile laf anlatmak duvara anlatmak gibi oyuzden hiç çenemi yorup da laf etmiyorum bazı istisnalar da tabiki yani damarıma basanin can damarını da koparırım okadar :D

tarafından
Helall :D
tarafından
Okadar ☺
0 oy
(2,228 puan) tarafından
Hayatta susmam ben üzülceğime karsimdaki üzülsün sustukça üzerine gelirler bu devirde sı*an yaranir 
tarafından
Aynen öyle valla bu devir iyiliği götürmüyor
0 oy
tarafından
Yerine göre,ahlakıma göre,uslubuma göre 
tarafından
Tabi canım durduk yere biseyler yaoacak insanlar değiliz etkiye tepki meselesi yani
tarafından
Tepki olmalı tepki olmazsa eziliyor insan
tarafından
Aynen
0 oy
(39,750 puan) tarafından

Kesinlikle agza sıçmak daha asil. Susarsam millet bana istediğini desin ezsin. E ben ezilirsem bunun asaleti nerde kalır :D

tarafından
:D :D
0 oy
(10,617 puan) tarafından
S.ıçmayla bıraksam iyi
tarafından
:D :D
0 oy
tarafından

Asla ama asla susmuyorum  artık  isterse parcalansinlar

tarafından
Aynen valla sen üzülecegine bırak onlar üzülsün
0 oy
(2,882 puan) tarafından
Suskunluğum asaletimdendir denmiş susarak... 
tarafından
Karşıdaki bunu farklı kullanır iyice ezmeye kalkar bu kez de işte
(2,882 puan) tarafından
Bir insanın yaptıklarına ve söylediklerine 2 yıl susabiliyormuşum sadece sonra asaletimi biraz tatile gönderiyorum.
tarafından
:))))
0 oy
(3,597 puan) tarafından

Canım ben susuyorum onlar karşımda havlayinca kendimi daha asil hissediyorum :P

tarafından
:) :)
0 oy
(388 puan) tarafından
Ben susup susup birden patlayanlardanim olesi daha zevkli oluyo)) :D
tarafından
Volkan gibi :D
0 oy
tarafından
Bende hep susarlandanim ama sonrada kendi kendimi yiyorum 
tarafından
Sen üzülecegine bırak onlar üzülsün
0 oy
(15,132 puan) tarafından
Yerine göreyim
tarafından
Aynen
0 oy
(1,297 puan) tarafından
Bnde bozulursam acayip cirkeflesirim
tarafından
En güzeli ,sen üzülecegine bırak onlar üzülsün
0 oy
(34,544 puan) tarafından

Aynen böyle sjsjsjsjsj

tarafından
:) :)
0 oy
(206 puan) tarafından

Vallah bana laf yapana bende yaparım ne saygısı o söylerken saygı yokta ben söylerken mi olcak vallah cevap veririm susmam konuşurum :D

tarafından
Hah ben de bu dusuncedeyim :D onlar yaparken ayıp değil ama biz karşılık verince aaaa ne kadar ayıp :D
(206 puan) tarafından
Bize sadece ayıp zatten onlar konuşunca ayıp değil
0 oy
(49,836 puan) tarafından
Hirhfhfdjdofufjgihfjfjfjfjfjfjgiifodchksksjhkgkls
0 oy
(2,855 puan) tarafından
Susmanın neresi asalet canım susunca ***** diyorlar karşındaki seni üzmekten çekilmiyorsa sende ağzının payını vereceksin ki ezilmeyesin
(2,855 puan) tarafından
S a l a k (****)
tarafından
Aynen öyle valla
0 oy
(11,263 puan) tarafından
Kalbimi kolay kolay kimse kırmaz sevdiklerime susarım sevmediklerimi çıktıği yere geri sokana kadar kinim nefretim bitmez
tarafından
Ben sevdiklerime de kızarım ay beni kizdirirlarsa
0 oy
tarafından

Doğru değil ama ağzıma geleni sayarak bağırıp çağırarak .d

tarafından
Haketmesinker canım :D

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 219 göst.
30 Aralık 2025 Diğer kategorisinde Mevah (2,605 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 205 göst.
13 Aralık 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 471 göst.
13 Ekim 2025 Diğer kategorisinde Ortanca (263 puan) tarafından soruldu
+1 oy
12 cevap 1,084 göst.
7 Ekim 2025 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde Delirik (3,424 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,781 soru

24,673,712 cevap

367,414 kullanıcı

...