Kızlar 6 ay önce doğum yaptım Şükürler olsun çok tatlı bir oğlum oldu fakat doğduğundan beri egzeması var götürmediğim doktor kalmadı kullanmadığım ilaç kalmadı lütfen böyle olan varsa geçtiyse bana yazar mısınız lütfen
1,512,223 soru
24,666,428 cevap
367,008 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın