30 tane olan ben gruptan ayrıldı
2 eltim var ama keşke sadece 1 tanesi olsaydı gerçi öteki ile bayram harici görüşmüyoruz yokmuş gibi güzel oluyor Bayramdada sadece merhaba merhaba o kdr
1,512,234 soru
24,666,665 cevap
367,030 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın