0 oy
284 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
4 ay oldu doğum yapalı sezeryan oldum geçen ayin 2sinde hasta oldum baya yoğun du bu ay olmadım bu normal mi sizce afedersiniz ama sprail taktircaktim geçen ay hemen makine bozuk diğer ay gel dendi eşim içime girmiyor özür dilerim dışarı  bslyr korkuyorum genede sizin de adetiniz böyle miydi düzensiz 

4 Cevaplar

0 oy
(13,240 puan) tarafından
1 yıl adet düzensizliği olur.. gebelik yalnızca o ansan değilde başka şeyden olabiliyor ama doğum yapalı çok olmamış bence daha düzene girmemiştir adetin
tarafından
Umarım
-Reklam-
0 oy
(13,346 puan) tarafından
Kondom kullanın
tarafından
Kondom dikkat ederseniz en güvenli ve en sağlam korunma şeklidir. İğneler aşırı zararlı vücuda tavsiye etmem
(13,346 puan) tarafından
Bimden almazsan en güvenilir yöntem kondom + geri çekilme yap kalmazsın böyle de
tarafından
Eczaneden mi almalı yim hangisini alıyim güvenilir marka hc kullanma dim
(13,346 puan) tarafından
Biz internetten sipariş ediyoruz ama eczane de olur
tarafından
Ok marka en iyisi
0 oy
(481 puan) tarafından
Bir yıl düzensiz olması normalmiş benimkide geçti bu sözle rahatlatıyorum kendimi :) 
tarafından
İnşallah yaaa
0 oy
tarafından
Yarın test yap ama büyük ihtimalle değilsin ben 2 yıldır geri çekilmeye korunuyorum çok stres yapınca gelmiyo günün geçmiş zaten. Testte çıkar olup olmadığı kafana takma gelir zaten

İlgili bir soru bulunamadı

Kategoriler


1,512,168 soru

24,665,829 cevap

366,971 kullanıcı

...