24 haftalık gebeyim yüksek ateş kemik ağrısı ile acile gittim idrar yolu enfeksiyonu çıktı idrar da yüksek oranda enfeksiyon çıktı nst de sancima bakıldı açılma falan varmı diye de bakıldı şükür bir şey çıkmadı erken doğum ve düşüge neden olabilir dedi doktor çok korktum ilaç tedavisjne başladım bebeğime bir şey olur diye çok korkuyorum başına böyle bir şey gelen var mı geçer mi acaba napicam
1,512,655 soru
24,671,928 cevap
367,298 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın