Mecbursam yıkarım tabi ama benim saçlar boyalı olduğu için kazık gibi olur sjsjj
Yıkanır tabi ama ben yikamam yani :) kokusunu sevmiyordum sabunlarin
Ben yıkıyorum şuan elim geçmiyor saçimdam ama
1,512,548 soru
24,670,698 cevap
367,237 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın