+1 oy
886 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (5,264 puan) tarafından

image

<3iyikim verene çok şükür 

Esim oğlumun saçlarını kestirelim diyor bende kendi aklı erinceye kadar kestirmek istemiyorum 2 yaşına kadar kel bir bebekti oğlum suan 3 yaşında kıyamıyorum güzel saçlarına 

20 Cevaplar

0 oy
tarafından
Maşallah canım Rabbım bağışlasın inşallah çok güzel 
-Reklam-
0 oy
(1,515 puan) tarafından

Kızım 3 yaşında saçlar aynı resmen :) 

Maşallah maşallah 

Ben de kızımın saçı açılmıyor hep topak topak düğümleniyor diye ucuundan kestirdim şimdi daha iyi saçları canlandı ve güzelce taranıyor rahatladı o da nasıl kestirmeyi düşünüyorsunuz

(5,264 puan) tarafından
Esim diyor ucundaki luleleri kestir düz olsun benimde en çok sevdiğim şey ucundaki kıvrımları
(1,515 puan) tarafından
Hmm kestirsen de geri aynı olur bence
Sanki kıvırcık yapıya sahip saçı
(5,264 puan) tarafından
Heryeri düz sadece uçlar kivrimli
0 oy
(21 puan) tarafından
Maşallah subhanAllah Allahım size bagışlasın İnşallah. Kökü cocuguna canım tekrar uzar... 
(5,264 puan) tarafından
Canim ucundaki kıvrımları gidecek ama
(21 puan) tarafından
istemiyorsan kestirme canım ama sacları uzadıkça yine aynı şekil alır,)
0 oy
tarafından
Kendi aklı erene kadar fazla uzamaz mı canım saçları da pek güzel maşallah 
0 oy
(3,743 puan) tarafından
Yaa maşallah saçlarına kız nasıl kıyar insan bu saçlara zaten 
0 oy
(187,414 puan) tarafından
az kestir kiz bemce
(5,264 puan) tarafından
Bebeğim ucundaki kıvrımlara hayranım çok tatlı ya
0 oy
tarafından
Maşallah sübhanallah canım Allah sana bağışlasın
0 oy
tarafından
Canım benim oğlan da yedi aylık görsen kız sanarsin maşallah seninki gibi saçları kiyamiyorum eşim yazın çok kısa kesicem diyo napicam bilmiyorum vallahi 
(5,264 puan) tarafından
Bizimde yazın kesin gider uf napacaz bakalim
tarafından
Ben ilk kestigim saçlarını sakladim
Opesim geliyo bazen kıyamadım atmaya
tarafından
Valla doğduğunda çok vardı 6 aylık faln sıfıra vurduk gene bı iki ay içinde kız saçı gibi geldi tekrar kestik valla şuan 11 aylık bir yaşına girecek attım zatn fotosunu attım şuan gene boyleyiz
0 oy
(15,102 puan) tarafından
Kesersen çok pişman olacaksın benden soylemesi
(5,264 puan) tarafından
Demi ya benden ondan gidip kestiremiyorum ama hep bağlıyorum esim salık görünce kızıyor gözüne giriyor diye
(15,102 puan) tarafından
Benimde oğlumun saçları uzun burada popülerliğe çok hayranı vardı saçlarını kestim sonra çok pişman oldum neyse iyi kötü uzadı artık kesmicem
0 oy
(140 puan) tarafından

Maşallah suphanallah gerçekten çok güzel saçları var oğlunuzun<3 Ama eşiniz de çok istiyosa kestirmeyi kırmayın derim onu, yani şahsen ben kırmazdım eşimi. Yine uzar kökü oğlumda diye düşünürdüm:P

(5,264 puan) tarafından
Aynen koku ondada insan kıyamıyor 2 sene bekledim bu anı
0 oy
(14,397 puan) tarafından
Bende kıyamıyorum dedim ama yazın çok terliyor diye kestim daha güzel çıktı sonra yine kestim bu Kez daha hızlı daha güzel uzadı
0 oy
tarafından

Benim oğlumun da öyle ben hatta çok ben bağlıyorum eşim bağlama kız yapiyonnder ama çok tatlı olyolar:D

(5,264 puan) tarafından
Esimin ailesi diyor kiz gibi kestir
tarafından
Kimene yaa senin oğlun dur bende atım oğlumu yorum olarak bizimki bir yaşına girecek. Saçlarımıza bakin
0 oy
(9,244 puan) tarafından
Ayyy masallah kıyılmaz bu saçlara 
0 oy
(3,597 puan) tarafından
Maşallah Allah'ım ya bıcır bıcır
(5,264 puan) tarafından
Oy minik aslan parçası çok güzel yakışıyor saclae
tarafından
Ben genetik hep bol saçlari olur 6 aylık sıfıra vurduk hemen çıktı sonra yanlardan sıfıra vurduk usutu kaldı bı iki ay içinde heemn geldi şuan böyle :)
0 oy
(6,849 puan) tarafından
Bzm kızında aynı böyle ya kıvır uçları rengi bile aynı masallah :) bende kıyamam
0 oy
(1,664 puan) tarafından
kesince o lüleler geri gelmez yalniz yani bizde oyle olmustu 
(5,264 puan) tarafından
Aynen bildiğim için kıyamıyorum
0 oy
tarafından
Ama saçları çok güzel maşallah 
0 oy
(15,132 puan) tarafından
Yok kuzu çok güzel kıyma sakın ben de uzatmaya çalışıyorum bizim de böyle bukle bukle 
0 oy
(16,433 puan) tarafından
Aaaaaaaaaa maşallah kız kıyılmaz tabii şu güzelliğe
0 oy
(2,588 puan) tarafından
Benım oğlumun Şaş’ları da böyleydi canım kestirdim ama bende senin gibi içim gitti maşallah 

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 705 göst.
4 Haziran 2020 Diğer kategorisinde Beauty Alya & Mom (1,357 puan) tarafından soruldu
0 oy
35 cevap 2,028 göst.
17 Ocak 2020 Diğer kategorisinde Nurtuba (450 puan) tarafından soruldu
0 oy
44 cevap 2,711 göst.
23 Ekim 2024 Diğer kategorisinde Kilo alamayan biri (983 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 755 göst.
11 Ocak 2023 Diğer kategorisinde Hulyali (415 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,233 soru

24,666,629 cevap

367,023 kullanıcı

...