0 oy
213 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (399 puan) tarafından
Bu marka arıtıcı kullanan  var mı yada daha önce duydunuz mu

3 Cevaplar

0 oy
(187,516 puan) tarafından
yaa bekliyim surda yaza bende alcam ama ne alcam bikmiyom ihlasa iyi diyolar şu koca dev gibi supurgesini aldim bin pismanim
(399 puan) tarafından
Ihlas düşünüyorum bende aura cebilion  eşimde bunu duymuş ben biizim kizlara sorayim dedim
-Reklam-
0 oy
tarafından
İhlas tavsiye ederim cnm  7 senedir kullanırım hiç sıkıntı yaşamadım..su kesilse bilei çindeki kullanabiliyorsun
(399 puan) tarafından
Tmm cnm benm teşekkür ederim
0 oy
(1,017 puan) tarafından
Bizde 2 ay önce mustang marka taktırdık çok memnunuz.dunya varmis dedik taşı taşı canımız çıkmıştı.
(399 puan) tarafından
Aynen öyle ya   çok pahalilandi  ona vermek yerine  ariticinin taksitini öderim

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 328 göst.
19 Ağustos 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 117 göst.
19 Mart 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 143 göst.
6 Eylül 2022 Aile & Aşk kategorisinde sumeyyeninannesi (66 puan) tarafından soruldu
+1 oy
15 cevap 644 göst.
11 Şubat 2025 Diğer kategorisinde Keyfimizpasadayok (1,131 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,782 soru

24,673,749 cevap

367,417 kullanıcı

...