Nasılsınız napıyosunuz
Balım uyuyacak onu salliyorumm
Herifime laf sokuyoree ahahahaa çay çok güzel olmuşta
Bende dedim iki gündür burnundan geliyo çay bugün huzurlu iç ters bi bakış attı sonra kıyamadı kurban oluyo
Sallamaktan kopan ayaklarımı yerine takmaya çalışıyorum
Oğluş salıncakta bizde çay kek yiyoruz cnm eşimle malum eşkiya yeni sezon başladı
1,512,207 soru
24,666,260 cevap
366,991 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın