Ben 8 ay olunmamasi normal diye biliyorum sizin cok gecmis bence kontrol amaclu gitmelisiniz aksatmaya gelmiyor çünkü ya erteledikce sorunlar birikiyor kadin hastaliklari böyle
1,512,301 soru
24,667,429 cevap
367,065 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın