Ben 8 ay olunmamasi normal diye biliyorum sizin cok gecmis bence kontrol amaclu gitmelisiniz aksatmaya gelmiyor çünkü ya erteledikce sorunlar birikiyor kadin hastaliklari böyle
1,512,748 soru
24,673,332 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın