0 oy
174 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (35 puan) tarafından
Herkese merhaba bebeğim 16 aylık oldu emziriyorum.Lohusalik sonrası hala regl olmadım. Sizce bu durum normal mi doktora gitmeli miyim? Bu zamana kadar emzirmedendir olur diye düşündüm ama bu kadar uzun sürünce acaba dedim. 

3 Cevaplar

0 oy
tarafından
1 sene normal deniyor ama senin 1.seneyide gecmis
(35 puan) tarafından
Evet ben de 1 sene diye hatırlıyorum biraz daha bekleyeyim heralde olurum dedim. Arada bel ağrısı filan oluyor sanki olacakmisim gibi ama hicbisey yok. Sanırım doktora gitmem gerekiyor artık.
tarafından
Sogan suyu kaynat ic duzenli belki fayda eder
-Reklam-
0 oy
(9,244 puan) tarafından
1. Dogum  8 ay sonra

2. Dogum 4 ay sonra
(35 puan) tarafından
Yaaa demek böyle farklılıklar da olabiliyor. Benimki çok gecikti.
0 oy
(50 puan) tarafından

 Ben 8 ay olunmamasi normal diye biliyorum sizin cok gecmis bence kontrol amaclu gitmelisiniz aksatmaya gelmiyor çünkü ya erteledikce sorunlar birikiyor kadin hastaliklari böyle :dizzy:

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 377 göst.
0 oy
2 cevap 156 göst.
+1 oy
5 cevap 297 göst.
15 Eylül 2021 Diğer kategorisinde Nagiş❤️ (20,170 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,301 soru

24,667,429 cevap

367,065 kullanıcı

...