0 oy
899 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (11 puan) tarafından
Ailem yok eşim beni bosuyor 1 tane 2 yaşında kızım var herkes giidyor neden boyle 

13 Cevaplar

+1 oy
tarafından
Sürekli post paylasiyorsun bana inandırıcı gelmiyorsun Kusura bakma 
(20,081 puan) tarafından
Aynı şeyleri düşünüyorum ☺️ Okuyup okuyup guluyodurr
tarafından
Büyük ihtimal :))
(1,026 puan) tarafından
Bana da inandırıcı gelmedi +++
tarafından
Kız milleti kekliyorlar
tarafından
Öyle valla
-Reklam-
0 oy
(3,798 puan) tarafından
Allah yardımcın olsun cnm. Neden boşanıyorsunuz peki?
(11 puan) tarafından
Onun ailesi yüzünden görüşmek istemiyorum kabul etmiyor bırakacak miş beni
(2,232 puan) tarafından
Bacım sen aileyle mi evlesin eşinle mi evlisin o nasıl kural kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz nasıl bir saçmalık
0 oy
(449 puan) tarafından
Ben yazdıklarına inanmıyorum maşallah daha hesabı acar açmaz 2 saat arayla 4 5 post paylaşmışsın inandırıcılığı kalmamış yazdigin şeylerde mantıksız üstelik 
0 oy
tarafından
İlk postunda 3 aylık hamilesin bunda 1 tane 2 yaşında kızın var. Hangi kafayı yaşıyorsun. Söylesene bizede
0 oy
(187,524 puan) tarafından
her şerde bi hayr vardir
0 oy
(2,912 puan) tarafından
Zaten senn gibi dengenizler yüzünden dünya bu halde  ilk postunda 3 aylık hamileyim diyon şimdi kalkmışsın  kızım 2 yaşında diyorsun allah senin gibilerden korusun bizi
0 oy
(20,081 puan) tarafından
Sende eski üyelerden değilsen bende hiç bişey bilmiyorum ne kadar boş vaktiniz var ya ☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️
0 oy
(2,912 puan) tarafından

Zaten senn gibi dengenizler yüzünden dünya bu halde  ilk postunda 3 aylık hamileyim diyon şimdi kalkmışsın  kızım 2 yaşında diyorsun allah senin gibilerden korusun bizi

0 oy
(1,404 puan) tarafından
Tatlım bari bir yalan uydurcan bir iki ay bekle mantıklı mantıklı şeyler yazki bari inandırıcılığı olsun bununda biz ogretmeyelim
0 oy
tarafından
Bence sen bizi kekliyorsun
0 oy
(187,524 puan) tarafından
ee sende bi djyon hanileyim bi diyon 2 yasinda kizim var
0 oy
(16,145 puan) tarafından
Rabbim var o sana da bize de yeter canım. Allah'a sigin. Kötü birşey olduysa senin için hayırlısı buymuş. 
0 oy
tarafından
Niye başkası yüzünden yuvani yikiyorsun biraz uyarina git adamın zamanla oturur hersey

İlgili sorular

0 oy
17 cevap 715 göst.
12 Aralık 2021 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 236 göst.
23 Mart 2026 Yemek-Tarifler kategorisinde anny (705 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 437 göst.
5 Eylül 2024 Aile & Aşk kategorisinde Mirayin annesi (3,819 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 480 göst.
7 Nisan 2024 Diğer kategorisinde Melektrn (297 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,811 soru

24,674,089 cevap

367,434 kullanıcı

...