Laaan nası boğazından geçecek bensiz harika görünüyo
Afiyet olsun canım
Afiyet olsun kuzum ben de simdi kostebek pasta yedim cok yapmisim baya kaldi geride kekini kizimla bwraber yaptik bu arada 22 aylik kendileri
1,512,699 soru
24,672,646 cevap
367,346 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın