Bebişim uyudu keyif zamanı (:
Bitmiş bi sütlaç kabi var onümde ve adaçayım olmaz mi
Benim ko nin de uyumayasi tuttu ...Afiyet olsun
diger yarisi nirde
1,512,601 soru
24,671,204 cevap
367,272 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın