Bebişim uyudu keyif zamanı (:
Bitmiş bi sütlaç kabi var onümde ve adaçayım olmaz mi
Benim ko nin de uyumayasi tuttu ...Afiyet olsun
diger yarisi nirde
1,512,497 soru
24,669,994 cevap
367,201 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın