An itibariyle başladı mübarek kar yağışı nasip olursa yarın miniğim de kar ile tanışacak ayyy çok sevindim
Burda da geceden beri yağdı ne guzel hala da yagmaya devam ediyor.nerdeyse 1 metre var
1,512,700 soru
24,672,567 cevap
367,342 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın