Pırıl marka
Durumun iyiyse Fairy daha iyi İyi değilse, ben Şok'tan Mintax marka alıyorum, Bim'inkinden bir iki tık daha iyi.. Öyle çok parlattığı falan yok ama kötü koku veya leke de kalmıyor.. Orta halli bişeyler
1,512,482 soru
24,669,797 cevap
367,193 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın