Oh oh yiyek yiyek şişek
Afiyet olsundu tatlım
Çok güzel kızarmış MaşaAllah Bi ben böyle güzel kızartamadım eline sağlık afiyetle yiyin
Şunları paylaşırken araya biyere niye tarif sıkıştırmıyosunuz vicdansızlar
Ya sacmalama ben de ustunu nasil yaptin diye soracaktim gayet guzel duruyo ki
Açmaları gördükçe meraka gelen bana ne demeli bu ara ne kadar popüler oldu hep ben yapayım diyemi acaba bu arada çok güzel görünüyo canım afiyet olsun
1,512,230 soru
24,666,607 cevap
367,020 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın