0 oy
226 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (1,234 puan) tarafından
Biliyorum evladımız hasta olunca içimiz gidito ama şuna deyin ek istiyorum cocuklarımız hasta olunca okula gndermeyelim neden derseniz belki kronik rahatsızlıkları vardı başka cocukların onlar ağır geçerler şuyleki bnm oğlum okulda Bi arkadaşı grip iş yanaşmışlar oğlum ertesi gün ateşler içinde havale geçirdi rahatsızken asla yolamıyorum dikkat edelim lütfen 

3 Cevaplar

0 oy
tarafından
 
En İyi Cevap
Tabi ki biz kardsmi gondrmyz grp olsun ishal olsun hafif burnu aksn evde durur çünkü kardsm çabuk kapıyor basksna bulasmsn
(1,234 puan) tarafından
Aynn canm bnm anlayış cok önmli
-Reklam-
0 oy
tarafından
Ben gondermıyorum cnm haftanın 2 gun 3 gunu gidiyor kızım o kadar sık hasta oluyor ki evde yapıyoruz odevleri
(1,234 puan) tarafından
Bizde neler çektik bebeğim emiyo evde kaldı abisini yatırdık o derece
tarafından
Valla bilmiyorum cnm okul acıldıgından berı duzelmedı cocuk sureklı oksuruyor bende hasta oluyorum onunla birlikte, arkadaşları da hasta.. Cok yoruldum bu yıl.. suan bile oksuruyo yapmadığımız sey kalmıyor
(1,234 puan) tarafından
Öyle oluyo canm ya sıkıntı hep
0 oy
tarafından
Çok şükür hiç olmadı  hasta ama öpretmenimiz her gün yazıyor hasta olan gelmesin diye..artı korona da yaygınken dikkat etmek lazım

İlgili sorular

+2 oy
21 cevap 1,108 göst.
1 Eylül 2025 Diğer kategorisinde Merveeeee (355 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 1,056 göst.
28 Eylül 2024 Kültür-Sanat kategorisinde Eslem 01 (902 puan) tarafından soruldu
+1 oy
15 cevap 3,437 göst.
11 Eylül 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
14 cevap 1,269 göst.
1 Eylül 2024 Diğer kategorisinde Bir erkek annesi (654 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,804 soru

24,674,025 cevap

367,432 kullanıcı

...