+1 oy
260 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (2,528 puan) tarafından
Sürekli üzerini acıyor ayakları kapalı olunca onu acicam diye uykusu bölünüyor ve hemen uyaniyor :( hasta olacak diye korkuyorum uyku tulumu alsam giydirsem üzerini örtmesem olur mu kizlar birde içine ne giyidrmem gerek

2 Cevaplar

0 oy
tarafından

Doğduğundan beri uyku tulumu kullanıyorum. Üstünü örtmüyorum. Bende 3 tog var evimde soğuk değil sadece zıbın giydiriyorum uzun kollu. İçine evinin ısısı ve tog değerine göre giydirmen gerek. Markaların tabloları oluyor. Onlara bakarsın.

image

(2,528 puan) tarafından
Bu resim nereden aldın canım çok anlaşılmıyor bende oradan bakıyim
tarafından
internetten canım. Uyku tulumu tog değerleri falan yaz google amcam görsellerde çıkarıyor. Bu benm attığım kendi kullandığım markanınki alvi. ama yurtdışındayım türkiyede aynı marka var mı bilmiyorum. hoş tog değerleri hepsinde aynıdır.
-Reklam-
0 oy
(6,406 puan) tarafından
E bebekten 2 tog uyku tulumu alıp içine sadece uzun kollu zibin giydir. Ayaklarına da lastikleri çok geniş ince bi çorap giydirebilirsin.
(2,528 puan) tarafından
Tamm canım 2 tog yazar dimi etikette
(6,406 puan) tarafından
Yazar canım, waikikide de var.

İlgili sorular

0 oy
37 cevap 914 göst.
0 oy
77 cevap 2,534 göst.
2 Ekim 2022 Diğer kategorisinde Nare88 (498 puan) tarafından soruldu
0 oy
18 cevap 724 göst.
18 Temmuz 2025 Diğer kategorisinde Onlygirl (1,229 puan) tarafından soruldu
+2 oy
49 cevap 2,249 göst.

Kategoriler


1,512,559 soru

24,670,807 cevap

367,243 kullanıcı

...