0 oy
165 göst.
Diğer kategorisinde (1,279 puan) tarafından
Meme reddi olmamasj icin mamayi kaşık biberonla veriyorum. Öğrendim alıştırma bardağı da meme reddi yapmiyomus dogru mu bu.

Bi de 4+ yazanlar var. Oglum 4 aylik olduğunda o bardakları kullanabilir miyim yoksa riskli mi . Kullanan var mi
Bebek Ayı 3 ay 10 gun

1 cevap

0 oy
(5,197 puan) tarafından
Zannetmiyorum canım yaşamazsın genelde biberon kolay akışlı olduğu için çocuğu yormadigi için meme reddi ne sebep oluyor alıştırma bardağını mama vermek için kullanacaksan ama bilemem ben hiç alıştırma bardağı ile mama vermedim
(1,279 puan) tarafından
Emzirme danışmanları onu oneriyomus cnm ben de merak ettm
(5,197 puan) tarafından
Kesin bir şey diyemem ama biberonla da aynı olmaz diye tahmin ediyorum cabim bi denemek lazım
(1,279 puan) tarafından
Sagol cnm . En erken 4 aylikkn kullaniliyomus. 2 hafta sonra alip deneyeceğim inşallah
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 247 göst.
23 Aralık 2025 Diğer kategorisinde Onlygirl (1,229 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 565 göst.
13 Şubat 2024 Alışveriş-Hediye kategorisinde Nevbahar21 (634 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 165 göst.
7 Nisan 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 128 göst.
25 Ağustos 2022 Diğer kategorisinde webhesap (9 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,320 soru

24,667,704 cevap

367,079 kullanıcı

...