Bende hediye gelmisti ilk cocugum hic kullanmadi ama ikincisi olduktan sonra baya iyi oldu bana yanimda falan yurutecle gexiyordu kucak derdim olmadi is yaparken vs. Iyi oluyor kokaylik bence
1,512,709 soru
24,672,844 cevap
367,364 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın