Rabbim nasip ederse bende böyle yapcam her ay arkadaşlar siz yapiyormusunuz .... Hiç çok güzel oluyor
Ben hiç yapmadım canım normal resim çektim hep çünkü hiç fırsatım olmadı
Ben yapiyorum kizima
1,512,150 soru
24,665,560 cevap
366,955 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın