Rabbim nasip ederse bende böyle yapcam her ay arkadaşlar siz yapiyormusunuz .... Hiç çok güzel oluyor
Ben hiç yapmadım canım normal resim çektim hep çünkü hiç fırsatım olmadı
Ben yapiyorum kizima
1,512,256 soru
24,666,864 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın