0 oy
252 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

Kızlar yaklaşık 10 gün önce korona biontech aşısının üçüncü dozunu oldum 10 günden beri yan etkiler var bende halâ öksürük devam ediyo iştahsızlık var yemeği zor yiyorum bu normal mi sizce daha ne kadar devam edicek anlamadım 

Üçüncü doz biontech aşısı olanlar yazabilir mi ya 

3 Cevaplar

0 oy
tarafından
Bugün oldum sadece kolum ağrıyor başak bişey yok şükür ilk doz çok etkilemişti beni sadece oda 3 gün sürmüştü 
tarafından
Anladim bana ağır geldi o zaman bu aşı
-Reklam-
0 oy
(1,929 puan) tarafından
O iki doz olunmuyormuydu ya baya geri kalmisim bu asilardan
tarafından
İsteyen üçüncü dozu olabiliyormuş
tarafından
65 yaş üstü 5. Bile olabiliyor :))
(1,929 puan) tarafından
Baruu
0 oy
tarafından
1 hafta olucak pazartesi günü 3 gün kol ağrım oldu sadece, başka bi rahatsızlığın olabilir mi 
tarafından
Erken gebelik testi almamis eşim normal gebelik testi almis gebelik varsa çıkmaz di mi
Belkide üşüttüm
tarafından
Biraz daha bekle bence, bebiş mı istiyosun :) ?
tarafından
Aslında oğlum olsun isterim hayırlısı olsun eğer varsa hamilelik :)
tarafından
Hayırlısı olsun canım
tarafından
Sağol Allah razı olsun kız :)

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 316 göst.
23 Temmuz 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Selma1632 (115 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 265 göst.
29 Temmuz 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Kedimekimm (975 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 426 göst.
16 Mayıs 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Demetkaftanli (42 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 857 göst.
24 Kasım 2020 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde tgbdgl (489 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,675 soru

24,672,177 cevap

367,321 kullanıcı

...