Kızlar yaklaşık 10 gün önce korona biontech aşısının üçüncü dozunu oldum 10 günden beri yan etkiler var bende halâ öksürük devam ediyo iştahsızlık var yemeği zor yiyorum bu normal mi sizce daha ne kadar devam edicek anlamadım
1,512,674 soru
24,672,172 cevap
367,321 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın