Benim de 2 oglum var 3 ye hamileyim basta kıza benziyor dedi doktorum sonra bizimkinin pipisi cıktı meydana demem o ki rabbim hayırlı evlat versin bende kiz olsun isterdim ama Rabbimin verdigine gönlüm razı cok şükür o en güzelini bilir çünkü bize sadece sukretmek düşer... Sana tavsiyem kafana takma hayirli ve saglikli evlat olsun de gerisi kızmış erkekmiş onemli degil bence
1,512,636 soru
24,671,599 cevap
367,284 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın