Benim de 2 oglum var 3 ye hamileyim basta kıza benziyor dedi doktorum sonra bizimkinin pipisi cıktı meydana demem o ki rabbim hayırlı evlat versin bende kiz olsun isterdim ama Rabbimin verdigine gönlüm razı cok şükür o en güzelini bilir çünkü bize sadece sukretmek düşer... Sana tavsiyem kafana takma hayirli ve saglikli evlat olsun de gerisi kızmış erkekmiş onemli degil bence
1,512,640 soru
24,671,649 cevap
367,290 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın