0 oy
178 göst.
Diğer kategorisinde (4,047 puan) tarafından
Sorum yukarda adetim geçiyor akıntım var (afedersiniz)normalmi sizce

3 Cevaplar

0 oy
(7,617 puan) tarafından
Hamile olabilirsin 
(4,047 puan) tarafından
Şüpheleniyorum bende
(7,617 puan) tarafından
Hayırlı olsun bi test yap
(4,047 puan) tarafından
Bugün yapıcam inşallah
-Reklam-
0 oy
(2,587 puan) tarafından
Evet olur benim 1 hafta önceden başlar hep
(4,047 puan) tarafından
Benim normalde de akıntım olur ama adet döneminde olmazdı diye hatırlıyorum
0 oy
tarafından
Oluyo adete yakin

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 151 göst.
2 Ocak 2024 Aile & Aşk kategorisinde Poine (103 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 632 göst.
24 Mayıs 2023 Diğer kategorisinde Nagiiiss (1,851 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 280 göst.
10 Haziran 2021 Diğer kategorisinde beynus4444 (72 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 194 göst.
2 Mart 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,748 soru

24,673,332 cevap

367,397 kullanıcı

...