Merhaba anneler bimden aldıklarım dün 7.30 da dedim ama 8.30 da gittim hiç birşey kalmamiştı. Acaba satışa koymuyorlar mı. Adam hiç birşey kalmadı dedi.. Birde diyorki kapıyı açtık 50... 60...kadın aynı anda içeri girdi hiç inanmadım.. Bi tek 2 battaniye.. 1 oyuncak.. 2 kız patigi kalmiş ti.
Güle güle kullan canım
1,512,674 soru
24,672,162 cevap
367,319 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın