Canlarım yine bennn tam bebeğim.iyilesti bu sefer de ben grip oldum sesim Abdullah amca gibi çıkıyor burun deliklerime pecete tikadim o derece akıyor.. sorum şu bebeğime bulaşmadan nasıl atlatirim bulasmamasi için ne yapmalıyım
Ben maske takardim ama gene bulaşırdı. Simdi ikimizde gribiz
1,512,402 soru
24,668,671 cevap
367,144 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın