Arada ayrılık iyi olur canim
Bende 2 hafta önce şehir dışında gittim 3 gün kaldım 3 Asır gibi geldi bizede insan bazen kızsada çok özlüyor
Rabbim ayırmasın sizi, mutluluğunuz daim olsun, kıymetinizi daha iyi anlarsınız
1,512,169 soru
24,665,819 cevap
366,971 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın