Bendede var 3 yaşında biri 1 buçuk yaşında biri zor bi süreç evet ama Allaha şükür bisekilde geçip gidiyor zaman canları sagolsun ama hiç kimseye dert yanmadim bugüne kadar rabbimin gücüne gider allahim olmayanlarada nasip etsin inş zorda olsa kolayda olsa daha çok ufaklar
1,512,676 soru
24,672,180 cevap
367,322 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın