+1 oy
165 göst.
Diğer kategorisinde (821 puan) tarafından
Reglim gecikti test yaptım pozitif  doktora qittim yoqunluk vardı iki hafta sonra yine qel dedi erken kese qorulmeyebilir diye on qünden fazla oldu herqn belirli aralıklarda sancım oluyo normal mi..

2 Cevaplar

0 oy
(4,470 puan) tarafından
Normal canim benim 3 aya kadar regl agrisi oldu kanama vs olmadigi surece sorun olmaz
(821 puan) tarafından
İçimi rahatlattın tşk ederim
-Reklam-
0 oy
(1,626 puan) tarafından
Normal bebek yerleşiyor 
(821 puan) tarafından
Tşk ederim

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 171 göst.
17 Kasım 2022 Diğer kategorisinde Annelerrr (335 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 190 göst.
24 Ağustos 2022 Yemek-Tarifler kategorisinde Annelerrr (335 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 217 göst.
9 Mart 2022 Diğer kategorisinde Havvakl (94 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 467 göst.
15 Ocak 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Havvakl (94 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,191 soru

24,666,113 cevap

366,983 kullanıcı

...